Veelgestelde vragen

Strapper

Wat zijn Strapper afvalzakken?

Vuilniszakken die geschikt zijn voor jouw merk afvalbak. Dit is de Strapper® afvalzak. Wij maken zakken die geschikt zijn voor prullenbakken van onder andere simplehuman, Brabantia en EKO.

De zakken zijn gemaakt van dik materiaal dat zelfs de zwaarste lading aankan zonder te scheuren. Zelfs bij zwaar gebruik. De vuilniszakken zijn handig te sluiten en te dragen met behulp van de trekbandsluiting. En aantrekkelijk geprijsd!

Welke zak past in mijn prullenbak?

In de deksel of in de rand van je prullenbak staat meestal welke code afvalzak past op jouw bak.

Let op: niet alle merken afvalbakken hanteren dezelfde codes. Weet je het niet zeker? Neem contact op door middel van het contactformulier.

Waarom kiezen voor Strapper?

Meer dan 3.000+ tevreden klanten vertrouwen al op Strapper.

Strapper zakken zijn stevig, handig en compatibel met jouw bak. En dat voor een aantrekkelijke prijs. Eenmaal geprobeerd, wil je nooit meer terug!

Shoppen

Ik ben niet tevreden over het product. Kan ik het terugsturen?

Dat kan! Als je niet tevreden bent over de Strapper zakken, kan je het zonder opgave van reden tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Zelfs als je het product al hebt uitgeprobeerd. Neem contact op via het contactformulier.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag.

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat kost de verzending?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland

€3,95 voor bestellingen onder de €40,-

Gratis voor bestellingen vanaf €40,-

België

€3,95 voor alle bestellingen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Is mijn bestelling ontvangen?

Misschien ben je vergeten om je e-mailadres in te vullen tijdens het bestellen. In dat geval kunnen wij je eventueel telefonisch bereiken.

Helaas komen onze bevestigingsmails soms terecht in de spamfolder van je e-mail. Als je de bevestigingsmail hier ook niet kunt vinden, neem dan contact op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem contact op via het contactformulier en dan kijken we wat we kunnen doen. Houd er rekening mee dat je bestelling al is ingepakt en opgestuurd. Als het pakket al onderweg is dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer doen. U kunt de bestelling na ontvangst altijd retourneren.

Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Wat nu?

Neem contact op via het contactformulier en dan proberen we je pakket samen met onze verzendpartner te traceren. Mocht je pakket verloren zijn dan sturen wij uiteraard een nieuwe naar je op, of we restitueren het aankoopbedrag.